Nieuw gezicht voor Meeder bedrijven
Voor de Meeder bedrijven ontwikkelde Jos Uitdenboogaart en Talk Today een nieuwe huisstijl, het nieuwe logo prijkt inmiddels op de gevel van de Barendrechtse versproducent en verfraait het briefpapier en het wagenpark. Het sluitstuk van deze make-over was het ontwikkelen van een nieuwe en eenvoudig te bedienen website, die we samen ontwikkelden. Niet alleen voor J.A. Meeder BV in het Nederlandse Barendrecht maar ook voor het partnerbedrijf M&C Mediterranean Fresh Suppliers, gevestigd in het Spaanse Barcelona, moest een website worden gebouwd met eenzelfde aanblik, maar met ruimte voor een eigen invulling. Het is voor J.A. Meeder BV en de partners dagelijks werk om cruiseschepen, bijvoorbeeld die van de Holland America Lijn, te voorzien van versproducten van de hoogste kwaliteit. Voor beide websites is gekozen om twee talen te voeren; Engels, de voertaal van de branche, als eerste taal en de mogelijkheid om de sites in de lokale taal te raadplegen: Nederlands en Spaans. De sites zijn gebouwd met behulp van WordPress, een open source software met een eenvoudig Content Management System dat gemakkelijk in het gebruik is. Zo kunnen, op eenvoudige wijze, nieuwsberichten worden verstuurd waarin de eindgebruikers op de schepen attent kunnen worden gemaakt op de beschikbaarheid van seizoens of speciale producten, zodat zij deze als eersten in hun gerechten kunnen gebruiken. Met name de Nederlandse site zal worden ingezet als tool om andere sectoren binnen de horeca te interesseren voor de producten en diensten van de Meeder bedrijven.