skip to Main Content

De Human Forza Group zet de mens centraal!

De wereld om ons heen verandert snel. Zo ook de wereld van de communicatie. Deze enorme aardverschuiving die is veroorzaakt door internet, social media, smartphones en I-pads heeft direct gevolgen op de totale bedrijfscommunicatie. Zo is social media als LinkedIn, Twitter en Facebook niet meer weg te denken uit het hedendaagse communicatieverkeer en biedt het de mogelijkheid om één op één te communiceren met de doelgroepen.

De meeste organisaties zijn zich aan het heroriënteren over de te volgen communicatiestrategie en de beleidsrichtlijnen die daarbij horen. Wildgroei en ongecontroleerde initiatieven door medewerkers op het gebied social media kunnen een organisatie enorme schade toebrengen. Om dit te voorkomen is een eenduidig en gecontroleerd beleid nodig.

De Human Forza Group was zich ook aan het heroriënteren. Liepen imago en identiteit nog wel met elkaar in de pas? Hoe gaan we om met internet, nieuwsbrieven en social media?

Het afgelopen halfjaar heeft Talk Today de Human Forza Group begeleid met de herformulering van de corporate identity en het ontwikkelen van een crossmediale strategie. Daarnaast heb ik natuurlijk ook het design voor mijn rekening genomen.

De nadruk van alle werkzaamheden door de Human Forza Group ligt op de instroom van Human Capital. De mens en interesse in de mens staan centraal en zijn de rode draad door de totale corporate communicatie. Deze Human Interest is vertaald naar een modern, zakelijk en eigentijds corporate design dat volledig aansluit bij de identiteit van de Human Forza Group.

Het concept waarin de mens centraal staat is volledig doorgevoerd in een crossmediale communicatie strategie. Zowel in huisstijl, pay-off, fotografie, advertenties, internet als social media. Met deze crossmediale aanpak kan de Human Forza Group met diverse doelgroepen beter in contact komen en de doelgroepen verleiden tot het maken van een overstap van het ene naar het andere medium. Dit leidt tot betrokkenheid en bereidheid tot interactie van de doelgroep. Het draait hierbij om contact en beleving.

Met de update van de Human Forza Group 1.0 naar de Human Forza Group 2.0 kan het bedrijf door middel van de nieuwe crossmediale communicatiestrategie, de opdrachtgevers nu en in de toekomst nog beter bedienen.

De Human Forza Group, door mensen voor mensen!

People by People

Back To Top